Хорошо там, где мы есть
Velton. Telecom
Проверка состояния счета Контакты Карта сайта Форум Компании
Поиск по сайту
ДФА ФК "Металлист". Харьков Площадь Свободы. Харьков Зеркальная струя. Харьков ул.Соборности. Полтава Екатерининская площадь. Одесса
Главная : Порядок предоставления услуг через сайт самообслуживания
Порядок предоставления услуг через сайт самообслуживания

1.  Сайт самообслуговування «Мій Велтон» (далі - Система) дає абоненту можливість самостійно управляти своїми послугами в рамках укладеного Договору в режимі реального часу за допомогою персональної картки, керуючись Інструкцією з користування сайтом самообслуговування, наведеною на сайті www.velton.ua у розділі «Сайт самообслуговування».

2.  Послуги, що надаються Компанією згідно діючих в Компанії прейскурантів і не присутні на сайті самообслуговування, надаються тільки за письмовим зверненням абонента в Центр обслуговування абонентів Компанії.

3.  За допомогою Системи абонент отримує доступ до структурованої, узагальненої і деталізованої інформації про послуги, а також отримує можливість самостійно:

  • отримувати детальну інформацію про проведені ним платежі за телекомунікаційні послуги;
  • обирати вид і кількість телекомунікаційних послуг, відмовлятися від телекомунікаційних послуг;
  • переглядати деталізовані дані про вихідні дзвінки (дата, напрямок, тривалість, вартість) по телефонному номеру.

4.  Інформація про вартість отриманих абонентом послуг, присутня в Системі, є довідковою і може використовуватися абонентом тільки для оцінки та планування його витрат в рамках Договору.

5.  Термін підключення/відключення замовлених послуг (за винятком вихідних та святкових днів):

  • в м. Харків – протягом трьох годин з моменту внесення Абонентом інформації в Систему;
  • в м.м. Харків, Кременчук для абонентів УАТС Samsung iDCS-500 - протягом однієї доби з моменту внесення Абонентом інформації в Систему;
  • в м.м. Запоріжжя, Полтава, Кременчук, Суми, Дніпро - протягом однієї доби з моменту внесення Абонентом інформації в Систему;
  • для Абонентів універсальної телекомунікаційної мережі Компанії - протягом однієї доби з моменту внесення Абонентом інформації в Систему.
Увага! Замовлення і відмова від одного виду послуги можлива не частіше 1-го разу протягом доби! Система доступна 24 години на добу, 7 днів на тиждень.

6.  Абонент несе персональну відповідальність за замовлення та/або користування телекомунікаційними послугами, які надаються Компанією за допомогою Системи. Фактичне отримання абонентом телекомунікаційних послуг означає, що ці послуги були замовлені абонентом, що підтверджується діями, вчиненими з використанням персонального коду та паролю абонента в Системі. Всі ризики, пов'язані з безпекою передачі інформації в Системі, несе абонент, як користувач мережі Інтернет. Будь-які дії, вчинені з використанням персонального коду і пароля абонента в Системі, вважаються діями, які вчиняються безпосередньо абонентом, і не можуть бути інтерпретовані як дії третіх осіб.
Абонент несе персональну відповідальність за:

  • нерозповсюдження третім особам персонального коду та паролю, необхідних для доступу в Систему;
  • забезпечення конфіденційності будь-яких даних, які прямо або опосередковано, стосуються користування Системою.

7.  Для користування Системою абоненту необхідно мати доступ до мережі Інтернет або звернутися в Центр обслуговування абонентів Компанії.

8.  У разі втрати абонентом персональної картки, Компанія, на підставі письмової заяви абонента, повідомляє абоненту в письмовому вигляді його персональний код і новий пароль для входу в Систему. Видача персонального коду та нового пароля здійснюється:

  • фізичним особам - при пред'явленні оригіналу документа, що посвідчує особу;
  • юридичним особам - уповноваженому співробітнику за довіреністю.

 
Часто задаваемые вопросы
© 2005 «Velton. Telecom». Все права защищены.